Pages

Sunday 31 July 2016

Třetí víkend

Více, co je dobrého na víkendu? Že člověk nejde do práce a může se stravovat doma. Těšila jsem se celý týden, že se konečně něčeho dietního a čerstvě uvařeného najím. A fakt že jo. Rohlíky mi už nejely. Ani se mi nechce přemýšlet nad tím, že se jimi zítra budu krmit celý den. Živě si pamatuju, že jsme měli před lety ve škole kuchyňku se sporákem a (teď to přijde) i s troubou! V současné situaci by mi to opravdu hodně pomohlo.

Zpět k víkendu. Rozhodla jsem se trochu prozkoumat, co je streamování a kdo jsou FattyPillow a LadyPillow. Přiznávám se dobrovolně, že kdybych před třemi týdny nebyla opuštěna, bylo by mi to asi víc než fuk. S chmurami se však každý vyrovnává jinak. Je jedna věc, která mě na Pillow páru zaujala - německý ovčák, kterého má LadyPillow (vím, není to věc). Má roztomilý kukuč, ten jejich plyšák veliký. Co se týče streamování, pustila jsem si večer streamy obou dvou. Dalo by se to shrnout tak, že hráli nějakou počítačovou hru a komentovali buď dění ve hře nebo chatové zprávy sledujících fanoušků. Na můj vkus extra nuda. Jsou to sice docela sympatičtí lidé, ale větší koncentrací zednické mluvy mi neimponují. (Omlouvám se všem slušným zedníkům.) Na druhou stranu chápu, že pokud je sledují hlavně teenageři a dejme tomu čerství dvacátníci, musí se jim nějak zavděčit nebo přiblížit? Hra, kterou hrála LadyPillow, byla L.A. Noire. Odehrává v roce 1947. Pochopila jsem z toho, že policajt(i) honí zločince. (Nyní zatleskejte, prosím, mé inteligenci.) Doba, umístění, hudba a plnění úkolů mě dokonce i trochu zaujaly. Pak jsem se ale zamyslela nad tím, jestli má cenu investovat čas do hraní hry a učení se pravidlům a vyšlo mi z toho, že ani náhodou. Ani rozchod a větší množství volného času mě nepřesvědčí.

Tak jsem si raději donesla nepopulární učebnici němčiny a začla se učit ještě nepopulárnější (ale zrovna aktuální) slovíčka. Der, die, das - psí o-cas mně dělá vrásky. Koncovky druhého pádu mi zas přidávaj šediny. Proč to musej mít tak složitý? Chci se to naučit. Ba co, musím se to naučit. Prostě nejde mít jednu řeč rozdělanou tolik let. Přejte mi štěstí a vytrvalost, prosím. Určitě se budou hodit.

Na závěr víkendu bych ráda pronesla něco pozitivního. A protože jsem obvykle málomluvná, doufám, že postačí napsat "proton".
(Ták a vůbec to nebylo trapný, že?)

No comments:

Post a Comment