Pages

Monday 11 July 2016

Pátý den v nové práci

Nevím, který rozumný člověk přijde z práce, dá si večeři, kterou probrečí a otevře si pracovní e-mail, zda v něm náhodou něco není. Ne, fakt by mě nezajímalo, co je obsahem potenciálního e-mailu, který by se tam objevil. Spíš jde o to, aby se člověk uklidnil, viděl něco známého a alespoň část minuty nevěnoval smutku.

Dnes je hnusné vedro. Počasí na Seznamu ukazuje 32°C a to už začal večer. Při cestě na spoj MHD do práce se mi dělalo nevolno. Po příchodu do práce taky. Otevřené okno nepomohlo. Klimatizace mi trochu ulevila. Pak cesta na oběd. I to malé cosi, co jsem měla z domu jsem nedojedla. Opět se mi dělalo z horka zle. Obdivuju všechny ty krásné památky a pohodlí života v zemi, odkud pocházím, ale místní počasí mě ničí většinu let, které jsem tu prožila. Co s tím? Nevím.

To už bylo druhé nevím ve dvou odstavcích. Přesněji řečeno jedno nevím na jeden odstavec. Věcí, které vím, je více. Tak třeba, že vstávám už několikáté ráno do nové práce, na kterou jsem byla posledních pár měsíců docela zvědavá. Zvědavá v těch momentech, kdy jsem nebyla zaměstnána přemýšlením nad starou náročnou prací a taky v momentech, které jsem netrávila u svého jediného opravdového přítele, kterého jsem kdy měla a který v oné práci také pracuje. Pravdou je, že oněch momentů, kdy jsem přemýšlela nad novým zaměstnáním bylo málo, jelikož mi většinu času zabral velký stres ze staré práce a to i o víkendu. Mohlo by se zdát, že první den v novém zaměstnání mi vlije do žil novou energii, pomine stres, nastoupí radost ze společných chvil strávených s někým, s kým jsem si předtím mohla při svých obědových pauzách pouze psát zprávy na mobilu. Dnes byl pátý den v nové práci. Den, kdy mi řekl, že už spolu nebudeme.

Je asi o hodinu a půl později, než když jsem začla psát tento článek. Můj nos by nutně potřeboval něco chladivého a hojícího, co by jeho rozedřenou kůži utišilo. Nevím, co přesně bych potřebovala já. Asi ten klid a radost a člověka, kterého jsem ještě nedávno měla. Kdyby ke všemu bylo ještě chladnější počasí, bylo by mi líp.

No comments:

Post a Comment