Pages

Sunday 24 July 2016

Den 14 a víkend druhý

Páteční den byl pořádně únavný. Začínat s dietním jídlem od znova od rohlíků mě moc nepotěšilo. Po dotazu hlavy pomazané, co jako s tím, jsem dostala tip na jíl. S počáteční dávkou skepticismu jsem si pořádně pročetla, k čemu že to je a jaký to má mít účinek. Příprava této dobroty mi moc smysl nedávala - dát do vody, nechat rozpustit a hned vypít. Jako jak poznám, že je jíl rozpuštěný? Při postupu dle návodu to připomínalo spíš přesycený roztok, ale dobře. Extrémně nechutné. Dopila jsem  a všimla si, že se tomu v mojich útrobách pranic nelíbí. Takže následoval večer sezení téměř bez hnutí a očekávání, jestli něco bude nebo nic nebude nebo co bude. Teď po pár dnech už to naštěstí zní vtipně. Long story short, uklidnilo se to a mohla jsem si jít lehnout a spát.

V sobotu se mi zdálo, že jíl zabral. Žádnou druhou dávku bych asi neustála. Ono to na pohled až tak strašně nevypadá, ale chuť a konsistence fakt nebyly nijak přívětivé. Po nahlédnutí do soupisu diety jsem pokračovala s hodně jednoduchou stravou a nápoji. Po jídle to bylo vždycky fajn, energie, nadšení a pak za chvíli zas jako by člověka někdo zbil. Takže kdyby se někdo ptal, co jsem dělala o víkendu...? No jen jednoduchý aktivity, který se dají dělat doma. Třeba ničení papírů z předchozího zaměstnání. Kdyby někdo nevěděl, jsem královna papírů. Doma mám hordy poznámek ze školy, práce, a taky poznámek jen tak "pro radost". Fakt se snažím toho zbavit a najet na vlnu minimalismu. Tedy spíš vlnku. Do extrému zas zacházet nemusím. Ale každá redukce zbytečného nepořádku člověku uleví.

V neděli to bylo ještě lepší. Hezky najíždím na lepší jídlo (rozuměj ne rohlík). Odpoledne bylo rezervované pro klimbání nad knihou a poléhávání. Není nad klidný víkend! S nadějí hledím vstříc dalšímu týdnu a těším se, že se snad projím k aktivnějšímu víkendu a vylezu konečně z nory ven.

No comments:

Post a Comment